Тестові завдання за темами «Фольклор»,
«Народна казка»
1. Як називається малий фольклорний жанр, який має
повчальний зміст і закінчену думку ?
а) приказка;
б) прислів’я;
в) колискова.
2. Знайдіть приказку:
а) Не плюй у криницю – захочеш напитись;
б) Ганяється за двома зайцями;
в) Не кажи «Гоп», поки не перескочиш.
3. Як називається фольклорний жанр, в якому
потрібно вгадувати, про що йдеться мова?
а) прислів’я;
б) дражнилка;
в) загадка.
4. Народною називається казка, яку:
а) створив народ;
б) створив один автор;
в) створив один автор, але її дуже любить
народ.
5. Збирачі німецького фольклору – це:
а) брати Гегель;
б) брати Грімм;
в) брати Шлегель.
6. Німецька народна казка «Пані Метелиця»
відноситься до групи:
а) чарівних казок;
б) побутових казок;
в) казок про тварин.
7.Як падчірка потрапила до пані Метелиці?
а) випадково впала у колодязь;
б) заблукала в лісі;
в) стрибнула у колодязь за своїм веретеном.
8. Чим пані Метелиця нагородила вдовину дочку за
службу?
а) чорною смолою;
б) золотом;
в) гарним одягом.
9. Коли відбувалися події у казці «Пані Метелиця»
?
а) восени;
б) взимку;
в)
влітку.
10. Знайдіть «зайвий», не фольклорний жанр:
а) казка;
б) легенда;
в)повість.
11. Назвіть фольклорний жанр, що не відноситься до
малої форми:
а) легенда;
б) прислів’я;
в) загадка.
12. Знайдіть твір, що не є казкою:
а) «Пані Метелиця»;
б) «Люлі – люлі, спи, моє дитятко…»;
в) «Мудра дівчина».
Тести за казкою Л. Керролла «Аліса в Країні Див»
За розділом 7 («Божевільне
чаювання»)
1. На кого спиралися, як на подушку, Шалений Заєць
та Капелюшник?
а) На Алісу;
б) на
Сонька-Гризуна;
в) на Чеширського
Кота.
2. Якої фрази не промовляли герої, коли пояснювали
Алісі гру слів?
а) «Я бачу, що
їм» і «я їм, що бачу»;
б) «я дихаю, коли
сплю» і «я сплю, коли дихаю»;
в) «я бачу, куди
йду» і «я йду, куди бачу».
3. Яку загадку загадав Капелюшник Алісі?
а) Чим крук
схожий на капшук?
б) Під яким кущем
сидить заєць, коли йде дощ?
в) Чому море
солоне?
4. У чому була дивовижа годинника Капелюшника?
а) Він не
показував години, тільки хвилини;
б) він показував
не години, а дні;
в) він показував
погоду.
5. Із чим треба поводитися правильно, на думку
Капелюшника?
а) Із годинником;
б) із здоров’ям;
в) із часом.
6. Капелюшник образився на час, тому для друзів
завжди:
а) п’ята година;
б) шоста година;
в) сьома година.
7. Що робили друзі за чаюванням, коли комусь була
потрібна чиста чашка?
а) Пересувались
на одне місце;
б) брали чисту
чашку зі столу;
в) мили свою
чашку.
8. Хто розповідав казку про трьох сестер?
а) Капелюшник;
б) Шалений Заєць;
в) Сонько.
9. Де жили три сестри із казки?
а) У дуплі
дерева;
б) у діжці;
в) у криниці.
10. Що малювали сестри із казки?
а) Пейзажі;
б) портрети;
в) усе, що
починається із букви Б.
11. Як зменшувалась Аліса?
а) Гризла гриба;
б) пила рідину із
пляшечки;
в) промовляла
чарівні слова.
12. Куди потрапила Аліса після того, як полишила
чаювання?
а) У королівський
палац;
б) до чарівного
саду із квітниками;
в) на лісову
галявину із дивними звірами.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Б
|
В
|
А
|
Б
|
В
|
Б
|
А
|
В
|
В
|
В
|
А
|
Б
|
Ключ до тесту:
Тести за казкою Л. Керролла «Аліса в Країні Див»
За розділом 8 («Королевин
крокет»)
1. Якого кольору троянди росли у чарівному саду?
а) Червоні;
б) білі;
в) жовті.
2. Що робили садівники, коли їх побачила Аліса?
а) Пололи клумби;
б) підрізали кущі;
в) перефарбовували
троянди.
3. Хто панував у королівстві, куди втрапила Аліса?
а) Король і
Королева Пік;
б) Король і
Королева Сердець;
в) Король і
Королева Бубни.
4. Чому, коли придворні лежали долілиць, було
важко розпізнати, хто це?
а) Усі були
однакового кольору;
б) усі мали
однакові візерунки;
в) усі мали однаковий символ на спині.
5. Як Аліса врятувала садівників від страти?
а) Повкидала їх у
найближчий квітковий горщик;
б) заступилася за
них перед Королевою і випросила їм прощення;
в) поклала
їх у свою кишеню.
6. Чому було засуджено до страти Герцогиню?
а) Вона зрадила
королівство;
б) вона обікрала
королівську казну;
в) вона нам’яла
Королеві вуха.
7. Чим у королівстві грали у крокет замість
молотків?
а) Їжаками;
б) Фламінго;
в) Картами.
8. Яка була улюблена фраза Королеви?
а) «Зітнути йому
голову!»;
б) «У в’язницю
його!»;
в) «Спіймати
його!».
9. Починаючи зі своєї усмішки, у повітрі з’являвся…
а) Білий Кролик;
б) Шалений Заєць;
в) Чеширський Кіт.
10. Як пояснював Кат свою відмову відтяти голову
Чеширському Котові?
а) Він ніколи не
страчує котів;
б) Кіт був його
добрим другом;
в) не можна
відтяти голову, коли її немає від чого відтинати.
11. Чому Королева звеліла стратити Чеширського
Кота?
а) Він їй не
сподобався;
б) він відмовився
цілувати руку Королю;
в) він не
поклонився Королеві.
12. Чому Аліса назвала королівський крокет не
грою, а мукою?
а) Ніхто не
дотримувався правил;
б) грала тільки
Королева, а решта мали спостерігати;
в) ніяк не могла
впоратись зі своїм фламінго.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Б
|
В
|
Б
|
Б
|
А
|
В
|
Б
|
А
|
В
|
В
|
Б
|
А
|
Ключ до тесту:
Тестові завдання за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»
1. Як називаються частини
«Різдвяної пісні у прозі»?
а) Глави;
б) розділи;
в) строфи.
2. Хто є головним героєм
повісті «Різдвяна пісня у прозі»?
а) Фредді Скрудж;
б) Ебенайзер
Скрудж;
в) Скрудж МакДак.
3. Куди подівся напарник
Скруджа, його компаньйон?
а) помер 7 років
тому;
б) виїхав з міста
7 років тому;
в) захворів і не
вийшов на роботу.
4. На що перетворився
дверний молоток з будинку Скруджа?
а) На страшне
чудовисько;
б) на голову живого
лева;
в) на голову
Марлі.
5. Хто приходив у гості до
Скруджа у різдвяну ніч перед трьома привидами?
а) Його
племінник;
б) його писар;
в) привид Марлі.
6. Куди потрапив Скрудж із
першим привидом?
а) У минуле;
б) у теперішній
час;
в) у власне
майбутнє.
7. Хто такий Танні Тім?
а) Син племінника
Скруджа Фредді;
б) син писаря
Скруджа Боба Кретчита;
в) син самого
Скруджа.
8. Що страшного побачив
Скрудж під час подорожі з третім привидом?
а) Що його
контора збанкрутує;
б) що після його
смерті за ним ніхто не жалкуватиме ;
в) що його
обікрадуть.
9. Кого в житті колись
найбільше любив Скрудж?
а) Свою сестру;
б) свою наречену;
в) свого
племінника.
10. Кому належать слова:
«Але ж те зло, що він робить, карає його самого»?
а) Писарю Бобу
Кретчиту;
б) племіннику
Фреду;
в) привиду Марлі.
11. Навіщо до Скруджа
приходив привид Марлі?
а) Щоб
підготувати його до важкого потойбічного життя;
б) щоб похвалити
за економність при житті;
в) попередити,
щоб він змінив своє життя, поки ще не пізно.
12. Доповніть висловлювання
Ч. Діккенса: «Принцип ... завжди перемагає, незважаючи на щонайневдячніші
обставини і тяжкі перепони.»
а) Зла;
б) Добра;
в) Жадібності.
Тестові завдання за оповіданнями А. Чехова
«Хамелеон» і «Товстий і тонкий»
1. Що вам відомо про хамелеона?
а) Це ящірка, яка змінює колір в залежності від довкілля;
б) це вид змій, які посезонно міняють шкіру;
в) це вид жаб, які більшу часину життя проводять на суші.
2. Де відбувається дія оповідання А. Чехова «Хамелеон»?
а) На базарній площі;
б) у парку відпочинку;
в) біля церкви.
3. Назвіть прізвище городового з оповідання А. Чехова:
а) Колдирін;
б) Алдирін;
в) Єлдирін.
4. Де взяв агрус городовий?
а) Забрав у купців;
б) купив;
в) узяв із дому.
5. Який елемент одягу в оповіданні «Хамелеон» являється художньою деталлю?
а) Рукавичка;
б) пальто;
в) фуражка.
6. Товстого з оповідання А. Чехова звали:
а) Олександр;
б) Михайло;
в) Григорій.
7. Який чин мав товстий?
а) Таємний радник;
б) колезький асесор;
в) статський радник.
8. В оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий» Порфирій відчуває...
а) міцну чоловічу дружбу;
б) радість від спілкування з другом юності;
в) благоговіння перед високим чином.
9. Де відбувається дія оповіданнія А. Чехова «Товстий і тонкий»?
а) На вокзалі;
б) на міській площі;
в) біля театру.
10. Чим пахло від тонкого?
а) Дешевим одеколоном;
б) кавою і шинкою;
в) флердоранжем.
11. Що відчув товстий від пізлабузнювання тонкого?
а) радість;
б) гордість;
в) нудоту.
12. Що спільне мають оповідання А. Чехова «Хамелеон» та «товстий і тонкий»?
а) В них діє один і той самий персонаж;
б) в обох творах висміюється чиношанування;
в) в обох творах прославляється розум, сміливість.
Дякую за матеріал
ВідповістиВидалитиДякую!!!
ВідповістиВидалити