Тести, вікторини, диктанти



Тестові завдання за темами «Фольклор»,

«Народна казка»

1. Як називається малий фольклорний жанр, який має повчальний зміст і закінчену думку ?
    а) приказка;
    б) прислів’я;
    в) колискова.
2. Знайдіть приказку:
     а) Не плюй у криницю – захочеш напитись;
     б) Ганяється за двома зайцями;
     в) Не кажи «Гоп», поки не перескочиш.
3. Як називається фольклорний жанр, в якому потрібно вгадувати, про що йдеться мова?
     а) прислів’я;
     б) дражнилка;
     в) загадка.
4. Народною називається казка, яку:
    а) створив народ;
    б) створив один автор;
    в) створив один автор, але її дуже любить народ.
5. Збирачі німецького фольклору – це:
    а) брати Гегель;
    б) брати Грімм;
    в) брати Шлегель.
6. Німецька народна казка «Пані Метелиця» відноситься до групи:
    а) чарівних казок;
    б) побутових казок;
    в) казок про тварин.
7.Як падчірка потрапила до пані Метелиці?
    а) випадково впала у колодязь;
    б) заблукала в лісі;
    в) стрибнула у колодязь за своїм веретеном.
8. Чим пані Метелиця нагородила вдовину дочку за службу?
    а) чорною смолою;
    б) золотом;
    в) гарним одягом.
9. Коли відбувалися події у казці «Пані Метелиця» ?
    а) восени;
    б) взимку;
    в) влітку.
10. Знайдіть «зайвий», не фольклорний жанр:
     а) казка;
     б) легенда;
     в)повість.
11. Назвіть фольклорний жанр, що не відноситься до малої форми:
     а) легенда;
     б) прислів’я;
     в) загадка.
12. Знайдіть твір, що не є казкою:
     а) «Пані Метелиця»;
     б) «Люлі – люлі, спи, моє дитятко…»;
     в) «Мудра дівчина».


Тести за казкою Л. Керролла «Аліса в Країні Див»
За розділом 7 («Божевільне чаювання»)
1. На кого спиралися, як на подушку, Шалений Заєць та Капелюшник?
а) На Алісу;
б) на Сонька-Гризуна;
в) на Чеширського Кота.
2. Якої фрази не промовляли герої, коли пояснювали Алісі гру слів?
а) «Я бачу, що їм» і «я їм, що бачу»;
б) «я дихаю, коли сплю» і «я сплю, коли дихаю»;
в) «я бачу, куди йду» і «я йду, куди бачу».
3. Яку загадку загадав Капелюшник Алісі?
а) Чим крук схожий на капшук?
б) Під яким кущем сидить заєць, коли йде дощ?
в) Чому море солоне?
4. У чому була дивовижа годинника Капелюшника?
а) Він не показував години, тільки хвилини;
б) він показував не години, а дні;
в) він показував погоду.
5. Із чим треба поводитися правильно, на думку Капелюшника?
а) Із годинником;
б) із здоров’ям;
в) із часом.
6. Капелюшник образився на час, тому для друзів завжди:
а) п’ята година;
б) шоста година;
в) сьома година.
7. Що робили друзі за чаюванням, коли комусь була потрібна чиста чашка?
а) Пересувались на одне місце;
б) брали чисту чашку зі столу;
в) мили свою чашку.
8. Хто розповідав казку про трьох сестер?
а) Капелюшник;
б) Шалений Заєць;
в) Сонько.
9. Де жили три сестри із казки?
а) У дуплі дерева;
б) у діжці;
в) у криниці.
10. Що малювали сестри із казки?
а) Пейзажі;
б) портрети;
в) усе, що починається із букви Б.
11. Як зменшувалась Аліса?
а) Гризла гриба;
б) пила рідину із пляшечки;
в) промовляла чарівні слова.
12. Куди потрапила Аліса після того, як полишила чаювання?
а) У королівський палац;
б) до чарівного саду із квітниками;
в) на лісову галявину із дивними звірами.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Б
В
А
Б
В
Б
А
В
В
В
А
Б
Ключ до тесту:
Тести за казкою Л. Керролла «Аліса в Країні Див»
За розділом 8 («Королевин крокет»)
1. Якого кольору троянди росли у чарівному саду?
а) Червоні;
б) білі;
в) жовті.
2. Що робили садівники, коли їх побачила Аліса?
а) Пололи клумби;
б) підрізали кущі;
в) перефарбовували троянди.
3. Хто панував у королівстві, куди втрапила  Аліса?
а) Король і Королева Пік;
б) Король і Королева Сердець;
в) Король і Королева Бубни.
4. Чому, коли придворні лежали долілиць, було важко розпізнати, хто це?
а) Усі були однакового кольору;
б) усі мали однакові візерунки;
в)  усі мали однаковий символ на спині.
5. Як Аліса врятувала садівників від страти?
а) Повкидала їх у найближчий квітковий горщик;
б) заступилася за них перед Королевою і випросила їм прощення;
в) поклала їх  у свою кишеню.
6. Чому було засуджено до страти Герцогиню?
а) Вона зрадила королівство;
б) вона обікрала королівську казну;
в) вона нам’яла Королеві вуха.
7. Чим у королівстві грали у крокет замість молотків?
а) Їжаками;
б) Фламінго;
в) Картами.
8. Яка була улюблена фраза Королеви?
а) «Зітнути йому голову!»;
б) «У в’язницю його!»;
в) «Спіймати його!».
9. Починаючи зі своєї усмішки, у повітрі з’являвся…
а) Білий Кролик;
б) Шалений Заєць;
в) Чеширський Кіт.
10. Як пояснював Кат свою відмову відтяти голову Чеширському Котові?
а) Він ніколи не страчує котів;
б) Кіт був його добрим другом;
в) не можна відтяти голову, коли її немає від чого відтинати.
11. Чому Королева звеліла стратити Чеширського Кота?
а) Він їй не сподобався;
б) він відмовився цілувати руку Королю;
в) він не поклонився Королеві.
12. Чому Аліса назвала королівський крокет не грою, а мукою?
а) Ніхто не дотримувався правил;
б) грала тільки Королева, а решта мали спостерігати;
в) ніяк не могла впоратись зі своїм фламінго.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Б
В
Б
Б
А
В
Б
А
В
В
Б
А
Ключ до тесту:

Тестові завдання за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»

1. Як називаються частини «Різдвяної пісні у прозі»?
а) Глави;
б) розділи;
в) строфи.
2. Хто є головним героєм повісті «Різдвяна пісня у прозі»?
а) Фредді Скрудж;
б) Ебенайзер Скрудж;
в) Скрудж МакДак.
3. Куди подівся напарник Скруджа, його компаньйон?
а) помер 7 років тому;
б) виїхав з міста 7 років тому;
в) захворів і не вийшов на роботу.
4. На що перетворився дверний молоток з будинку Скруджа?
а) На страшне чудовисько;
б) на голову живого лева;
в) на голову Марлі.
5. Хто приходив у гості до Скруджа у різдвяну ніч перед трьома привидами?
а) Його племінник;
б) його писар;
в) привид Марлі.
6. Куди потрапив Скрудж із першим привидом?
а) У минуле;
б) у теперішній час;
в) у власне майбутнє.
7. Хто такий Танні Тім?
а) Син племінника Скруджа Фредді;
б) син писаря Скруджа Боба Кретчита;
в) син самого Скруджа.
8. Що страшного побачив Скрудж під час подорожі з третім привидом?
а) Що його контора збанкрутує;
б) що після його смерті за ним ніхто не жалкуватиме ;
в) що його обікрадуть.
9. Кого в житті колись найбільше любив Скрудж?
а) Свою сестру;
б) свою наречену;
в) свого племінника.
10. Кому належать слова: «Але ж те зло, що він робить, карає його самого»?
а) Писарю Бобу Кретчиту;
б) племіннику Фреду;
в) привиду Марлі.
11. Навіщо до Скруджа приходив привид Марлі?
а) Щоб підготувати його до важкого потойбічного життя;
б) щоб похвалити за економність при житті;
в) попередити, щоб він змінив своє життя, поки ще не пізно.
12. Доповніть висловлювання Ч. Діккенса: «Принцип ... завжди перемагає, незважаючи на щонайневдячніші обставини і тяжкі перепони.»
а) Зла;
б) Добра;
в) Жадібності.



Тестові завдання за оповіданнями А. Чехова «Хамелеон» і «Товстий і тонкий»

1. Що вам відомо про хамелеона?
а) Це ящірка, яка змінює колір в залежності від довкілля;
б) це вид змій, які посезонно міняють шкіру;
в) це вид жаб, які більшу часину життя проводять на суші.
2. Де відбувається дія оповідання А. Чехова «Хамелеон»?
а) На базарній площі;
б) у парку відпочинку;
в) біля церкви.
3. Назвіть прізвище городового з оповідання А. Чехова:
а) Колдирін;
б) Алдирін;
в) Єлдирін.
4. Де взяв агрус городовий?
а) Забрав у купців;
б) купив;
в) узяв із дому.
5. Який елемент одягу в оповіданні «Хамелеон» являється художньою деталлю?
а) Рукавичка;
б) пальто;
в) фуражка.
6. Товстого з оповідання А. Чехова звали:
а) Олександр;
б) Михайло;
в) Григорій.
7. Який чин мав товстий?
а) Таємний радник;
б) колезький асесор;
в) статський радник.
8. В оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий» Порфирій відчуває...
а) міцну чоловічу дружбу;
б) радість від спілкування з другом юності;
в) благоговіння перед високим чином.
9. Де відбувається дія оповіданнія А. Чехова «Товстий і тонкий»?
а) На вокзалі;
б) на міській площі;
в) біля театру.
10. Чим пахло від тонкого?
а) Дешевим одеколоном;
б) кавою і шинкою;
в) флердоранжем.
11. Що відчув товстий від пізлабузнювання тонкого?
а) радість;
б) гордість;
в) нудоту.
12. Що спільне мають оповідання А. Чехова «Хамелеон» та «товстий і тонкий»?
а) В них діє один і той самий персонаж;
б) в обох творах висміюється чиношанування;
в) в обох творах прославляється розум, сміливість.









2 коментарі: