Тиждень зарубіжної літератури

Шановні колеги! Пропоную вам своє бачення проведення предметного тижня: план, листівки-оголошення, конкурси, заходи. Усе це уже апробовано, підібрано за смаками та інтересами учнів. Тож якщо якась частка матеріалу комусь стане у нагоді, буду дуже рада, оскільки знаю, як важко підібрати матеріал та організувати тиждень світової літератури так, щоби захід виправдав свою мету. 
Успіхів вам!

Тиждень №1

План проведення:

ПОНЕДІЛОК
День Античності


1. Оголошення тижневої вікторини «Знавець світової літератури – 2010 - 2011»
 2. Випуск шкільної газети «Античність – колиска світової літератури»
3. КВК «Міфи народів світу» (6 – 8 класи) 

ВІВТОРОК

День фольклору
 1. Конкурс малюнків «Герої народних казок»
 2. Брейн –ринг «Фольклор – скарбниця мудрості»
   (5- 6 класи)

 3. Ігрове шоу «Веселий ярмарок» 
 СЕРЕДА
День поезії
 1. Конкурс на кращого читця поетичного твору   (5 - 11 класи)
2. Літературна вітальня, присячена творчості Сергія Єсеніна «Ми всі - частинки одного живого світу» (9 - 11 класи)
  ЧЕТВЕР
День фантастики, пригод та детективу
 1. Ігрові перерви «Принцип дедукції»
 2. Конкурс юних письменників «Шкільний детектив»
 3. Конкурс малюнків «Фантастика та пригоди на сторінках світової літератури»
 П’ЯТНИЦЯ
День гумору і сатири
 1. Випуск шкільної газети «Страшне перо не в гусака»
2. Конкурс – інсценівка байок. (6 -8 класи)
 3. Ігрові перерви «Хвилинки сміху»
 4. Підведення підсумків тижня

Увага! Конкурс!

Для усіх, хто вміє не лише читати, а й фантазувати.

Для тих, хто читаючи, малює.

Для вас, юні художники!

Малюнки із зображенням літературних героїв, захопливих сюжетів твору не тримайте у «старій скрині», поділіться шедевром із іншими.

Обожнююте казки? Вам знайомі всі герої народних казок? Намалюйте найулюбленіше, поділіться захопленням з друзями.

Захоплюєтесь фантастикою та пригодами? Відтворіть улюбленого героя чи історію.

Можливо, ви – майбутні Леонардо да Вінчі, Рембрандт чи Рафаель Санті…



Із повагою,

Комітет із розшуку талантів



«Ми всі – частинки одного живого світу»
(Тематичний вечір, присвячений творчості Сергія Єсєніна) 
 

Підготовка зали: На сцені знаходиться проектна дошка із зображенням портрету


С. Єсеніна. По залу розвішані вислови відомих людей про С. Єсеніна, репродукції картин із зображенням природи. Звучить легка музика.

Ведуча. Ви бачили коли – небудь, як падає зірка, залишаючи у небі сріблястий слід? А встигали загадати бажання? Так, зірки падають дуже швидко, але враження від їхнього падіння незабутнє.
Ведучий. Дві дати: 21 вересня 1895 року і 28 грудня 1925 року. Перша – дата народження, друга – дата смерті. Між ними – коротке, як спалах падаючої зірки, життя, життя в 30 років. Але життя яскравого, неповторного, талановитого, захоплюючого і загадкового. Саме так прожив своїх 30 років російський поет Сергій Єсенін.
Ведуча. Так, життя, як говорить народна мудрість, не вимірюється довжиною. Сергій Єсенін прожив мало, але встиг зробити дуже багато. Його справа – його вірші. До цього часу їх читають, пишуть на них музику, захоплюються ними навіть тоді, коли не знають імені автора.
Звучить пісня «Не жалею, не зову, не плачу».

Ведучий. Народився С. Єсенін у селянській родині. З дитинства його огортала атмосфера народної поезії: дід і матуся були добрими знавцями народної пісні, бабуся – казки.
Ведуча. У 5 років хлопчик навчився читати, і це відкрило для нього неосяжні світи. А у      8 – 9 років Єсенін пише свої перші вірші.
Ведучий. В автобіографії Єсенін зазначить згодом : «Вірші почав писати рано. Спонукала до цього бабуся. Вона розповідала казки. Деякі казки з поганим кінцем мені не подобались, і я їх переробляв на свій лад. Вірші почав писати, наслідуючи частівки.»
Ведуча. Це були наївні дитячі вірші, які запам’ятовувалися назавжди.

Звучать вірші «Білая береза», «Зелёная причёска», Поёт зима – аукает», «Я по первому снегу бреду».

Ведучий. Краса природи рідної землі надихала багатьох митців на створення визначних шедеврів. Природа для С. Єсеніна – «колиска» і поетична «школа». Вона – душа його поезії, без неї поезія не могла б існувати, втративши всю свою неповторність і красу.
Ведуча. Пейзажна лірика Єсеніна – найкраща частина його творчості. З народного мистецтва до поета приходить усвідомлення нерозривного зв’язку людини й природи й прагнення до загальної гармонії, до єдності всього існуючого. Люди, тварини, рослини, стихії і предмети – всі вони, за Єсеніним, діти однієї матері – природи. Вона у віршах Єсеніна олюднена – живе, страждає, співає.
А улюблений образ поета – образ берези.

Звучить вірш……………………………………………………………………..
Пісня «Отговорила роща золотая».

Ведучий. Про що б не писав С. Єсенін, його поезії завжди відзначалися глибокою сердечністю. Вона у кожному рядку і навіть між рядками. Вона – поруч з віршем. Послухайте «Лист до матері» - і ви відчуєте те, що не завжди ми вміємо висловити.

Звучить «Лист до матері»

Ведуча. Десятки років люди читають ці прості душевні рядки – і майже у всіх на очах сльози. Це тому, що вони, як молитва, - про кожного з нас. До матері Єсенін звертається неодноразово.

Звучить вірш «Разбуди меня завтра рано».

Ведучий. С. Єсенін був одним із тих, кому ніколи не сиділося на місці. «Мурманськ, Соловки, Архангельськ, Туркестан, Киргизькі степи, Кавказ, Персія, Україна і Крим…Об’їздив усю Європу й Північну Америку».Варто лише глянути на карту, щоб переконатися, якими різними і довгими були його маршрути. А в дорозі народжувалися вірші.

Звучить вірш «Я покинул родимый дом».

Ведуча. Поет мандрував багато. Приїздив і до України, зокрема до Харкова і Києва, зовсім юним переклав та опублікував уривок з поеми Тараса Шевченка «Княжна». У Єсеніна є вірш, що має підзаголовок «З Тараса Шевченка», датований 1914 роком і присвячений сторіччю від дня народження великого українського поета.

Звучать вірші: «Село» Яса в душі моїй», «Ниви зжаті, пущі голі»
.
Ведучий. Якось один знайомий запитав С. Єсеніна: «Ти постійно в дорозі, Сергію. А коли ж ти пишеш?». Відповідь була короткою: «Завжди». «Моя лірика живе однією великою любов’ю, любов’ю до батьківщини. Почуття батьківщини – основне в моїй творчості», - стверджував поет. З усіх своїх подорожей він завжди привозив один і той самий сувенір – любов до своєї землі. Він любив свою батьківщину прекрасною любов’ю сина – щиро, відверто, до нестями й сердечного болю.

Звучать вірші «Пой, ты, Русь моя родная», «Тебе одной плету венок».

Ведуча. Люблячи батьківщину, люблячи природу і її творчість, С. Єсенін був поетом милосердя.
Ведучий. Російський письменник Максим Горький пригадував, як він попросив С. Єсеніна прочитати вірш про собаку, у якої забрали і втопили в річці семеро цуценят: «Якщо ви не втомились…». Він ще не закінчив фразу, а Єсенін уже відповів: «Я не втомлююсь від віршів». А потім недовірливо запитав: «А Вам подобається про собаку?». Максим Горький сказав, що, на його думку, він перший у російській літературі так досконало і з такою щирою любов’ю пише про тварин. «Так, я дуже люблю усяких звірів», - мовив Єсенін задумливо і тихо… і почав читати «Пісню про собаку». І коли промовляв останні рядки, на його очах також заблищали сльози
.
Звучить вірш «Пісня про собаку».

Ведуча. В усьому поет відкривав «душу живу», з усім «живим» був у щирих стосунках і дружбі. Він серцем відчував кожний листочок, квіточку, дерево. Тому біль ображеної собаки – це його біль. Поет не один раз звертається до «братів наших менших» і взагалі до всього живого.
Звучать вірші «Ах, как много на свете кошек», «Корова».

Ведучий. У кожному вірші – біль. Біль не тільки через страждання тварин, а й через усвідомлення черствості людської егоїстичної душі. Єсеніну було важко усвідомлювати, що світ людей набагато жорстокіший за звірині інстинкти та закони.
Ведуча. Життя С. Єсеніна закінчилось трагічно 28 грудня 1925 року. Поет сам обірвав його, залишивши на прощання вірші, написані за кілька годин до смерті.

Звучить вірш «До свиданья, друг мой, до свиданья».

Ведучий. Це було 85 років тому. Та до цього часу, і впевнено можна сказати, що ще довгі роки, вірші С. Єсеніна житимуть у книгах, піснях і душах. Душах тих, хто познайомився з ними і вже ніколи не зможе забути.
Ведуча. Поезія С. Єсеніна добре знана і любима українським читачам. Його твори перекладали Володимир Сосюра, Володимир Коломієць, Михайло Левицький. Про свою любов до Єсеніна писав український письменник Юрій Яновський у вірші – відповіді на трагічну смерть великого російського поета
.
Звучить вірш Ю. Яновського «Збережу на пізню на дорогу».

Ведучий. Багато читачів поезій Єсеніна виливають свій сум за загиблим поетом у власних віршах, можливо вперше взявшись за віршування.

Звучить вірш………………………………………………………………………………

Ведуча. Український поет Дмитро Павличко назвав Єсеніна «Метеором російської поезії», і відзначив, що «особливо дороге нам те, що твори Єсеніна оспівували єдність людини з природою, нам дороге виховання людини в дусі пошани до природи, яке має так само патріотичний сенс».
Ведучий. З роками все більше розкривається перед нами єсєнінська любов до отчого краю, його смуток за долю рідної природи, за збереження її краси. Про це пише Дмитро Павличко у вірші «У хаті Єсєніна».

Звучить вірш Д. Павличка «У хаті Єсєніна» (на фоні музики……………………………)

Вчитель. Яскравою зіркою спалахнув С. Єсенін на небосхилі російської поезії, осяяв його неповторним світлом і згас, але людям залишилися відблиски - промені – це його поезії. Вони вирізняються глибокою щирістю, душевністю. Поет знаходить такі поетичні образні метафори, що торкаються самого серця.
            Ми з вами, діти, є клітиночками, частиночками природи. І, мабуть, від того, як ми відносимося до природи, залежить наше майбутнє. Кожен із нас повинен нести відповідальність за кожне деревце, кожну тваринку, кожну пташку. Ми маємо захистити рідного зеленого друга й не заплющувати очі на неподобства. До природи потрібно ставитися з пошаною, любити її, поклонятися, берегти, якщо хочемо, щоб вона нас терпіла. Не забуваймо – людина могутня! Але природа – набагато могутніша.

Звучить пісня «Оркестр природи», під яку на сцену виходять всі учасники.

 

Тиждень №1


План проведення:

Понеділок
         День Чудес
1. Організаційна лінійка
2. Мульти-перерви
3. Вікторина «Казка йде у гості»
 ( 1-5 класи)


Вівторок
День Мрій
1.Конкурс на кращий костюм літературного героя (5-11 клас)
2. Анкетування «Який я літературний герой?» (8-11 класи)


Середа
День Веселощів
1. Ігрові перерви «Веселий ярмарок»
2. Конкурс анекдотів, гуморесок, байок (5-11 класи)
3. Виставка-конкурс «Смішні моменти нашого життя» (5-11класи)


Четвер
День Мудрості
1. Загадкові острівці «Перлини мудрості»
2. Брейн-ринг «Література від А до   
   Я» (5-11 класи)
 

П’ятниця
День Любові
1.Виставка малюнків «За що я люблю літературу» (5-11 класи)
2. Виховний захід «Закохані в Україну»
3. Вікторина «Найвідоміші закохані» (8-11 класи)


Вікторина «Казка йде у гості»
(для учнів 1 – 7 класів)

Дорогі діти! Я впевнена, що ви чудово знаєте і любите казки. Тому без труднощів справитесь із моїм завданням. Дайте відповіді на питання вікторини, мандруючи сторінками ваших улюблених казок. Свої роботи залишайте у вчителя світової літератури. І пам’ятайте, що того, хто терпеливо та старанно виконує роботу, завжди чекає винагорода!
                                                            Казкова Фея


Питання вікторини:


1. Хто з казкових персонажів підібрав стрілу Івана-Царевича?
2. Що використовував для свого польоту Карлсон?
3. Хто з казкових персонажів тримав свою смерть в яйці?
4. На якого птаха перетворилося Гидке Каченя?
5. Кого з казкових персонажів Сірий Вовк спрямував на довгу дорогу замість короткої?
6. Що використовував Аладін для того, щоб викликати джина?
7. На якому птахові подорожував Нільс?
8. Скільки часу розповідала свої казки Шахерезада?
9. Як рятувався від хижих звірів Колобок?
10. Що місяць Квітень подарував Пасербиці?
11. Чим відрізнявся від решти своїх братів стійкий олов’яний солдатик?
12. Хто врятував Кая від Снігової Королеви?
13. Що найперше попросила баба у Золотої Рибки?
14. Як звуть найменшого казкового хлопчика?
15. Хто вчинив переполох в хатинці трьох ведмедів?
16. Чим пригощала Лисичка Журавля?
17. Який казковий персонаж народився від горошини?
18. Як звали казкову героїню, яка жила в горіховій шкаралупці?
19. Чиїм чоловіком став Пан Коцький?
20. Чим ловив рибу Вовк, обдурений Лисичкою-кумою?
21. Що загубила Попелюшка, втікаючи із королівського палацу?
22. У якого казкового персонажа від брехні підростав ніс?
23. Якими слова зазвичай розпочинаються казки?
24. Хто останній тягнув ріпку?
25. Хто поселився у сімох гномів?
26. Якого кольору була квіточка, через яку Красуня опинилася у Чудовиська?
27. Як звали трьох поросят, що перемогли вовка?
28. Що несла у коринці Червона Шапочка?
29. Яка казкова героїня мала костяну ногу?
 30. Якими словами зазвичай закінчуються казки?
 

Брейн – ринг
«Література від А до Я»
Мета.     Перевірити знання учнів, поглибити їх.
               Розвивати літературні здібності, надихнути учнів на читацьку працю.
              Виховувати естетичні смаки, акторську майстерність.
 Обладнання. 2 столи із різнобарвними скатертинами, музичний супровід, «Чорний ящик», акторський реквізит, 2 телефони.
Учасники.     2 збірні команди учнів 5-11 класів (команди формуються завчасно, у кожній має бути по одному представнику від класу)
Початок гри.   Команди займають місця за своїми столами. Відповіді дають через 1 хв. Починає відповідати команда, яка першою подала звуковий сигнал.
Хід програми:
1. Організаційний момент
·        Представлення команд
·        Представлення журі та рахувальної комісії
·        Оголошення умов брейн-рингу
 2. Проведення гри
І тур - Митці
1. Нам, сьогоднішнім читачам, він відомий насамперед як поет, проте його сучасники вбачали в ньому вченого: фізика, математика, астронома. Назвіть його ім’я.  (Омар Хайям)
2. Цей письменник мріяв стати актором, а випадково став казкарем. Його казки неординарні, адже героями в них виступають звичайнісінькі речі нашого побуту. Його іменем названа найвідоміша літературна премія дитячих письменників. (Андерсен)
3. За легендами, він був сліпим. Але цей факт не став на заваді його літературній творчості. (Гомер)
4. Коли в Ніжинському ліцеї було створено драматичний гурток, він став його першим учасником, розшукував п’єси для постановки, малював декорації, навіть виготовляв костюми. Розповідали, що він прекрасно виконував роль Простакової в комедії Фонвізіна «Недоросль». Жодній актрисі не вдавалося на той час грати цю роль так, як її гра майбутній письменник. (Гоголь)
5. Цей поет прожив всього 37 років, проте встиг ще за життя здобути світову славу. Він вболівав за тих, хто боровся за свободу, Приймав участь у повстаннях в Італії, Греції. Проте помер не в бою, а від болотної лихоманки. (Байрон)
6. Це перша відома світові поетеса. Існує легенда, що вона кинулась зі скелі через нещасливе кохання. (Сапфо)
7. Цей письменник підробляв приватним учителем, закохався у власну ученицю, що описав у своєму творі. (Джеймс Джойс)
8. Цей поет був неодноразово покараний царською владою, проте загинув на дуелі, захищаючи честь дружини. (Пушкін)
ІІ тур - Герої
1. Кривава ворожнеча родин Монтеккі і Капулетті вбиває двох закоханих. Хто вони? ( Ромео і  Джульєтта )
2. Його завжди уявляють у зеленому каптурі, з луком за плечима  посеред густого лісу. Хто це? (Робін Гуд)
3. Цей герой проявив неабияку винахідливість, придумавши спосіб як не лише не виконувати дане йому завдання, а й значно збагатити запаси своїх скарбів. (Том Сойєр)
4. 28 років, 2 місяці і 19 днів – саме стільки часу цей герой не бачив своїх земляків. (Робінзон Крузо)
5. Це герой французького героїчного епосу, улюбленець короля. Через самовпевненість гине і губить військо. (Роланд)
6. Він мав незвичайне походження, був безсмертним. Через свою доброту і милосердя він став безсмертним і у мистецтві, а його ім’я є символом нескореності й непереможного духу. (Прометей)
7. Як закінчилося життя Жульєна Сореля? (Страчений на гільйотині)
8. На його лондонську адресу досі приходять листи від шанувальників із проханням допомогти розплутати якусь справу. І це не зважаючи на те, що будинку із номером 221 В в Лондоні насправді не існує. (Шерлок Холмс)


ІІІ тур – Твори
1. Твір про те, що навіть найбільший збитошник і неслух може виявити більше сміливості і милосердя, ніж дорослі і виховані люди. (Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»)
2. У цьому творі зрадника карають смертю. Суддею і виконавцем вироку стає його ж батько. (М. Гоголь «Тарас Бульба»)
3. Герой цього твору побував за одну ніч у найважливіших моментах свого життя, зрозумів свої помилки і до ранку абсолютно змінився. (Ч. Діккенс «Різдвяна пісня у прозі»)
4. Перший твір у світовій літературі, який поєднує в собі два великі романи і охоплює всі три можливі світи нашого буття. (М. Булгаков «Майстер і Маргарита»)
5. Твір про те, як герой мандрував потойбічним світом і спілкувався з душами померлих. (Данте «Божественна комедія»)
6. Трагічна і повчальна історія про те, що у нашому світі не все справедливо,  а закони встановлюють ті, хто сильніші, слабшому ж ніяк не знайти виправдання, навіть якщо він безвинний. (Езоп, І. Крилов «Вовк і Ягня»)
7. Твір про те, що іноді навіть загублена річ допомагає вдало вийти заміж. («Попелюшка»)
8. Фраза з цього твору стала афоризмом і примушує задуматись: «Я знаю все й не знаю лиш себе» (Ф. Війон «Балада прикмет»)
ІV тур «Чорний ящик»
Виносять скриньку або ящик, прикритий чорним. За підказками треба відгадати, що там. Якщо відгадають з першої спроби – команда отримує 5 балів, з другої – 4 балів, з третьої – 3 балів, з четвертої – 2 бали, з п’ятої – 1 бал.
1 підказка. Саме те, що приховане в чорному ящику, стало причиною війни, яка тривала 10 років.
2 підказка. Один із найвідоміших грецьких героїв змушений був добувати це з-під носа страшного дракона, що дрімав у саду.
3 підказка. Це стало символом найбільшої спокуси.
4 підказка. Смертельна отрута для Білосніжки.
5 підказка. Улюблений фрукт у мистецтві.
Відповідь: Яблуко.
Гра з глядачами
1. Який день тижня і чому не любив Том Сойєр? (Понеділок, бо починався шкільний тиждень)
2. Яке єдине вразливе місце мав могутній воїн Ахілл? (П’яту)
3. Хто з казкових героїв досі ходять одне до одного свататися? (Чапля та Журавель)
4. Псевдонім якого письменника означає «мірка два»? (Марк Твен)
5. Який російський письменник походив з України і у свої твори на російській мові вводив українські слова? (М. Гоголь)
6. Який літературний герой був казково багатий, проте так боявся пограбування, що жив як найбідніший парижанин? (Гобсек)
7. Яким висловом можна замінити слово «фольклор»? (Усна народна творчість)
8. Який твір нас з дитинства навчає, що не можна розмовляти із незнайомцями, особливо у лісі? («Червона Шапочка»)
3. Підведення підсумків гри, оголошення переможців

Який ти казковий персонаж



1. Ти любиш допомагати людям?

А) Я люблю, якщо на це не треба витрачати багато часу та зусиль.
Б) Я краще вмію керувати, ніж допомагати.
В) Я дуже люблю допомагати іншим, часто це роблю, навіть якщо у мене власні проблеми.
Г) Можу допомогти хорошою порадою.

2. Чи мрійлива ти натура:

А) Більше люблю здійснювати мрії інших.
Б) Ну, можливо, трішки. Але головне – гроші на втілення мрії!
В) Так, дуже!
Г) Я за те, щоб мрії здійснювалися!

3. Який персонаж тобі подобався в дитинстві:

А) Коник-Горбоконик.
Б) Царівна-Лебідь.
В) Гидке Каченя.
Г) Колобок.

4. Якби ти охарактеризував(-ла) себе одним словом, то це було б:

А) Доброта.
Б) Владність.
В) Покірність.
Г) Безтурботність.

5. Від життя ти чекаєш:

А) Нічого не чекаю: все, що потрібно беру сам(-а).
Б) Несподіваного спадку від далекого родича.
В) Принца на білому коні (принцесу - красуню).
Г) Приємних і радісних сюрпризів.

6. Чи любиш ти гучні заходи та вечірки?

А) Так, обожнюю
Б) Ні, але часто доводиться бувати.
В) Люблю, але незручно себе там почуваю.
Г) Я люблю їх влаштовувати.

7. Чи можеш ти бути жорстким(-ою)?

А) Залежить від ситуації
Б) Авжеж.
В) Іноді хотілось би, та не вмію.
Г) Ні, це не про мене.

8. Як ти ставишся до розкоші?

А) Не думаю про це. Я сам(-а) – розкішний(-а,) і це головне.
Б) Мрію жити в палаці.
В) Розкіш – це щастя рідних і близьких.
Г) Розкіш – це можливість розважатися без меж.

9. Де би ти хотів(-ла) працювати:

А) Свій бізнес.
Б) Керівна посада.
В) Сфера послуг.
Г) У сфері розваг.

10. Як ти відносишся до навчання?

А) Подобається тільки тоді, коли розповідають щось цікаве.
Б) Не люблю навчатись, але мушу, бо це мій обов’язок.
В) Дуже люблю навчатись, бо це можливість пізнати світ.
Г) А навіщо взагалі потрібне навчання?


 Перевір результат!

Більшість відповідей «А»: Ти - «Фея» («Чарівник»).  Оптиміст і непоправний людинолюб, ти підеш на багато чого, щоб допомогти людям. Ти обожнюєш робити подарунки, підтримувати та приносити маленьку радість своїм рідним і близьким за першої ж нагоди. Що особливо добре - ти здатний(-а)  допомагати і сам(-а) собі в тому числі. Нові знайомі автоматично потрапляють під твою опіку. Однак пам’ятай: якщо дуже викладатися, то можна марно розтратити себе. Переконайся, що не розсипаєш бісер перед свинями.

Більшість відповідей «Б»: Ти -  «Королева» («Король»). Уже з визначення видно, що ти – владна та сильна натура. Досягати і розпоряджатися – ось що підготувала тобі доля! Ти – господар(-иня) свого життя і завжди досягаєш мети. У тебе обране коло спілкування. І ти завжди чітко знаєш, чого хочеш. Часом твоїй твердості навіть заздрять та залюбки підкоряються тобі. Але будь обережний(-а): надмірна жорсткість вбиває дружбу.

Більшість відповідей «В»: Ти -  «Попелюшка» («Іванко-Дурник»). Ти завжди готовий(-а) прислужити. Роботящий(-а), добрий(-а), спокійний(-а), але не ганчірка, звісно ж.
Ти не схильний(-а) конфліктувати, йдеш на компроміс. Саме завдяки вмінню підкоритися та не втягуватися в палкі суперечки, ти часто одержуєш бажане і досягаєш своєю лагідністю результатів там, де «обламалися» найкрутіші. Згадай, адже за терпіння Попелюшка та Іванко-Дурник отримали винагороди. Однак трохи більше впевненості тобі не завадило б.

Більшість відповідей «Г»: Ти -  «Пеппі-Довгапанчоха» («Карлсон»). Ти – душа компанії. Там, де ти – сміх, радощі і немає місця смутку. Ти легко знаходиш вихід із найскладніших ситуацій. За кількістю друзів тобі немає рівних. Невиправний оптиміст і людинолюб, віриш, що життя саме таке, яким його сама собі робить людина. Проте маєш пам’ятати: іноді трапляються такі ситуації, які вимагають серйозного підходу. І не кожен, хто називається твоїм другом, насправді ним є.



Увага! Увага! Увага!
Сьогодні по нашій школі розсипались загадкові перлинки! Знайдіть 10 загадок, відгадайте їх, а з перших букв слів-відгадок складіть слово. Результати роботи оформіть на аркуші А4. Чекаю ваших робіт.

                    

                                               Вчитель світової літератури

 




6 коментарів: